Kõnni- ja jooksutreening on eeskätt vastupidavuse arendamiseks mõeldud treening, mida võib veel nimetada ka südametreeninguks. Treeningu põhiosa moodustab kõnd või jooks ja lisaks teeme erinevaid harjutusi. Treeningkoormuse valik on täiesti individuaalne.

jooksutreeningSageli on treeningutega liitujate üks hirmudest, et kas ma saan hakkama? Kas ma suudan tempos püsida? Selle treeningu puhul sellist muret ei ole, sest igaüks jälgib oma treeningkoormust pulsikellalt, mille saab meie käest treeninu ajaks kasutada. Kui pulss langeb liiga madalale, siis saab tempot tõsta, kui pulss on liiga kõrge, siis tuleb hoogu maha võtta. Naljatades ütleme, et võidab see, kes treenib õiges pulsitsoonis. Õige pulsiga treenimine tagab kõige kiiremalt eduelamus, milleks on vastupidavuse suurenemine. Kui treenida liiga madala või kõrge pulsiga, siis soovitud tulemust ei saavutata. Õige pulsivahemiku arvutab välja treener. 

 

  • Treeningu kestvus on 90 minutit
  • Grupi suurus kuni 12 osalejat
  • Treeningut juhendavad füsioterapeudid

TREENINGUTE AJAD

  • E 19:15-20:45 kõnni- ja jooksutreening – A Le Coqi spordimaja jooksurajal – juhendaja Elina Leis


TREENINGUTELE REGISTREERUMISE TINGIMUSED


REGISTREERUMINE

Ees- ja perekonnanimi (*)

Isikukood (*)

e-posti aadress (*)

telefoni number (*)

Millal soovite treeningule tulla? Märgi kuupäev.

Valige treeningute pääse (*)

SportID pileti number, kui soovid tasuda SportID kaudu

Täiendav info

Kust saite infot Vireo teenuste kohta?

Olen teadlik, et treeningutele kehtib 5h loobumisereegel. Hilisemal broneeringu tühistamisel või kohale tulemata jätmisel tuleb tasuda teenuse eest hinnakirja alusel