raskuskotidFuntsionaalne jõutreening on üles ehitatud arendamaks meie suutlikkust enda keharaskusega toime tulla ning seda erineva raskusastmega liigutuste ning asendite puhul. Peamiseks treeningvahendiks on keharaskus, kuid lisaks kasutatakse erineva raskusega hantleid, tinakotte, suuri teraapiapalle. Harjutusi tehakse pigem madala kordustearvu juures (6-12 korda) ning keskendutakse rohkem liigutusele kui konkreetsete lihaste või lihasgruppide aktiveerimisele. Harjutuste puhul on võimalik valida endale sobiv raskusevariatsioon, mille valikut suunavad treeninguid juhendavad füsioterapeudid.trx-training-reviews


TREENINGUTE AJAD

E 18:00-19:30 funktsionaalne jõutreening – A Le Coqi spordimaja jooksurajal – juhendaja füsioterapeut Monika Miilvee (EST, RUS, ENG)

N 18:15-19:15 funktsionaalne jõutreening – Tartu Tervisekeskuses, Mõisavahe 34c II korrus – juhendaja personaalreener Guilherme Pinheiro (ENG)


TREENINGUTELE REGISTREERUMISE TINGIMUSED


REGISTREERUMINE

Ees- ja perekonnanimi (*)

Isikukood (*)

e-posti aadress (*)

telefoni number (*)

Millal soovite treeningule tulla? Märgi kuupäev. (*)

Mis treeningul soovid osaleda? (*)
 funktsionaalne jõutreening süvalihas- ja venitustreening kõnni- ja jooksutreening kaela- ja õlavõõtme treening selja treening HIIT slackline

Valige treeningute pääse (*)

SportID pileti number, kui soovid tasuda SportID kaudu

Täiendav info

Kust saite infot Vireo teenuste kohta?

Olen teadlik, et treeningutele kehtib 5h loobumisereegel. Hilisemal broneeringu tühistamisel või kohale tulemata jätmisel tuleb tasuda teenuse eest hinnakirja alusel