Kui sa tunned, et kael on kange või käte “suremise” tunnet või sul on peavalud, siis see treening on sulle. Treeningul pööratakse tähelepanu nii venitustele kui lihaste tugevdamisele. Treeningu käigus paraneb koormustaluvus. Harjutuste raskusaste valitakse igale osalejale vastavalt vajadusele.

  • Treeningu kestvus on 55-60 minutit
  • Grupi suurus kuni 10 osalejat

TREENINGUTE AJAD

K 17:30-18:25 kaela- ja õlavöötme treening – Tartu Tervisekeskuses, Mõisavahe 34c II korrus – juhendaja füsioterapeut Aide Kann (EST, ENG)


TREENINGUTELE REGISTREERUMISE TINGIMUSED


REGISTREERUMINE

Ees- ja perekonnanimi (*)

Isikukood (*)

e-posti aadress (*)

telefoni number (*)

Millal soovite treeningule tulla? Märgi kuupäev. (*)

Mis treeningul soovid osaleda? (*)
 funktsionaalne jõutreening süvalihas- ja venitustreening kõnni- ja jooksutreening kaela- ja õlavõõtme treening selja treening HIIT slackline

Valige treeningute pääse (*)

SportID pileti number, kui soovid tasuda SportID kaudu

Täiendav info

Kust saite infot Vireo teenuste kohta?

Olen teadlik, et treeningutele kehtib 5h loobumisereegel. Hilisemal broneeringu tühistamisel või kohale tulemata jätmisel tuleb tasuda teenuse eest hinnakirja alusel