raskuskotidFuntsionaalne jõutreening on üles ehitatud arendamaks meie suutlikkust enda keharaskusega toime tulla ning seda erineva raskusastmega liigutuste ning asendite puhul. Peamiseks treeningvahendiks on keharaskus, kuid lisaks kasutatakse erineva raskusega hantleid, tinakotte, BOSU palle, suuri teraapiapalle, TRX rihmasid ning varbseina. A Le Coqi sprodimajas ja Tamme staadionil on erinevad treeningvahendid ja seetõttu on ka harjutusvara erinev. Harjutusi tehakse pigem madala kordustearvu juures (6-12 korda) ning keskendutakse rohkem liigutusele kui konkreetsete lihaste või lihasgruppide aktiveerimisele. Harjutuste puhul on võimalik valida endale sobiv raskusevariatsioon, mille valikut suunavad treeninguid juhendavad füsioterapeudid.trx-training-reviews

  • Treeningu kestvus on 75-90 minutit
  • Grupi suurus kuni 14 osalejat
  • Treeningut juhendavad füsioterapeudid

TREENINGUTE AJAD SUVEL

  • K 18:00-19:30 funktsionaalne jõutreening – A Le Coqi spordimaja jooksurajal

TREENINGUTE AJAD SEPTEMBRIST

  • E 19:15-20:45 funktsionaalne jõutreening – A Le Coqi spordimajas – juhendaja füsioterapeut Monika Miilvee
  • N 19:15-20:30 funktsionaalne jõutreening – Tamme staadioni saalis – juhendaja füsioterapeut Marilin Sillaste

TREENINGUTELE REGISTREERUMISE TINGIMUSED


REGISTREERUMINE

Ees- ja perekonnanimi (*)

Isikukood (*)

e-posti aadress (*)

telefoni number (*)

Millal soovite treeningule tulla? Märgi kuupäev. (*)

Mis treeningul soovid osaleda? (*)
 seljatreening kaela- ja õlavöötme treening süvalihas- ja venitustreening funktsionaalne jõutreening kõnni- ja jooksutreening jõusaali treeningud

Valige treeningute pääse (*)

SportID pileti number, kui soovid tasuda SportID kaudu

Täiendav info

Kust saite infot Vireo teenuste kohta?

Olen teadlik, et treeningutele kehtib 5h loobumisereegel. Hilisemal broneeringu tühistamisel või kohale tulemata jätmisel tuleb tasuda teenuse eest hinnakirja alusel